On The Floor

Hejsan!
Förlåt för att jag inte bloggat.Var ute och kom hem ganska sent.Är partysugen även om jag hade ett Pyjamasparty i Lördags x( Alla är någonstans medans mamma jobbar :/ Lyssnar på "On The Floor Ft.Pitbull" och samtidigt blow :3 Läser bland annat alla andra bloggar jag inte hunnit läsa under tiden som jag varit utomhus.En sak som är lite Crazy,det är stekhett utomhus! I t.ex U.S.A är det runt 9-14+ men här i Sverige 17-20 O_o Vilket gör mig ganska förvånad.Imorgon blir det Shopping med Sandra & Kikii :D Ska köpa ett till par solbrillor,eftersom jag samlar,har ca 6 par xD och lite annat som kan behövas.Vill fylla 15 år någon gång!! Då får jag se skräckfilmer själv :D och handla RedBull och Monster o.s.v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0